Negativna svetlost


Izložba umetničkih radova Srđana Šarovića „Negativna svetlost” biće otvorena u utorak, 27. aprila u Kulturnoj stanici Svilara, uz nastup jedne od vodećih pijanistkinja sa prostora istočne i jugoistočne Evrope Branke Parlić.

Otvaranje ćete moći da ispratite onlajn na Fejsbuk stranici Kulturne stanice Svilara od 18 časova, zbog epidemioloških mera i ograničenog broja ljudi u zatvorenom prostoru.

Izložba Srđana Šarovića, stručnog saradnika na Akademiji umetnosti u Novom Sadu, predstavlja seriju crteža apstraktne figuracije galerijskog formata u tehnici ulja na papiru, apstraktnih slika velikog formata u kombinovanoj tehnici, kao i video o radu. Navedena dela su deo doktorskog umetničkog projekta Srđana Šarovića na Akademiji umetnosti u Novom Sadu.

Projekat „Negativna svetlost” predstavlja iskustvo rata i posledice tog iskustva na ličnost umetnika, ali i na celokupno društvo, kulturu i umetnost. Fokusiranjem negativne svetlosti, autor postavlja pitanja o njima i daje nova i konstruktivna rešenja u pogledu razračunavanja sa traumatičnim posledicama.

Otvaranje izložbe na svojevrstan način će upriličiti i jedna od vodećih pijanistkinja posvećenih izvođenju nove muzike minimalizma i postminimalizma, iz druge polovine 20. i prve decenije 21. veka Branka Parlić. Novosadska akademska muzičarka izvešće Trois Gymnopédies, tri klavirske kompozicije francuskog kompozitora i pijaniste Erika Satija.

Izložba će biti otvorena za javnost do 29. aprila, u periodu od 10 do 18 časova, a postavka će trajati do 4. maja. U sredu, 28. aprila, biće organizovano stručno vođenje kroz izložbu, kao i upoznavanje i razgovor sa umetnikom u terminu od 18 do 20 časova.



Kulturna stanica Svilara
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.